فائزون|هیچ‌وقت جبهه‌ها را خالی نگذارید

وصیت‌نامه شهید؛

هیچ‌وقت جبهه‌ها را خالی نگذارید

شهید محمدحسین عرفانی در وصیت‌نامه خودنوشت: پیامی که به امت شهیدپرور دارم این است که هیچ‌وقت جبهه‌ها را خالی نگذارند.

کدخبر : 37725 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۰|۰۸:۲۷

به گزارش فائزون، شهید محمد حسین عرفانی متولد 1 اردیبهشت 1364 در شهرستان زابل در تاریخ 15 اسفند 1365 در منطقه شلمچه به شهادت رسید.
 
این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم  

با درود و سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامى ایران و بنیان‌گذار جمهـورى اسـلامى ایـران و نایب برحقش امام خمینى و با درود و سـلام بـه امـت شـهیدپرور و بـا درود و سـلام بـه معلولین انقلاب و همچنین جانبازان انقلاب. وصیتى که من به پدر و مادرم دارم ایـن اسـت که آنها نباید غصه مرا بخورند، چون‌که من شهید هستم و شما پدر و مادر می‌دانید که شهید بودن در قرآن هم ذکر شده است و همچنین که می‌دانید «شهید نظر می‌کند بـه وجـه االله»  پس مادر شما نگران نباشید که پسرتان شهید شده است مگر غیر از این هـست کـه مـن در راه خدا شهید می‌شوم و چه مقامى بهتر از این و فقط پیامى که بـه امـت شـهیدپرور دارم  این است که هیچ‌وقت جبهه‌ها را خالى نگذارند و همچنین نگذارند کـه ایـن منـافقین در کشور هر کارى بکنند همچون که امام عزیزمان هم می‌فرمایند کـه: «منـافقین از کفـار هـم بدترند».

 پس اى امت بیدار ایران نگذارید که این منافق‌ها این حلقه بگوشان امپریالیسم هـر کارى را که می‌خواهند، در کشور ما بکنند. پس شما اى امت بیدار و شهیدپرور بـا وحـدت خود می‌توانید مشت محکمى به دهان این یاوه‌گویان چپ و راست بزنید. در آخر وصیتم این دعا را با هم می‌گوییم خدایا، خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار و از عمر ما بکاه و بر عمر رهبر افزا و همچنین نصر و پیروزى را بر رزمندگان اسلام عطا فرما. »

وصیت‌نامه‌ای دیگر

لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم، یا االله یا االله یا االله یا زهرا به نام خدا که تمامى موجودات به فرمان او زنده‌اند و تمام دارایى و هستی‌مان از اوست و از اوییم و براى اوـ و رفتنمان و بازگشتمان به‌سوی اوست. »

این جوان‌های ایران هستند که باید تنور جنگ را گرم نگهدارند امام خمینى. ( انسان همواره در گمراهى است پس باید راهى را سیر کند که سـعادتش در آن باشـد و من [...]به خدا سوگند می‌خورم که این راه را خود انتخاب کردم و سعادتش در آن باشد و من [...]به خدا سوگند می‌خورم که این راه را خودم انتخاب کردم و سعادت خـویش را در راهی جز راه خونین اباعبدالله الحسین (ع) ندیدم که همان راه تمامى شهداى انقـلاب است. برادران تقوا را پیشه خود سازید که اگر باتقوا باشید بر هواهـاى نفـسانى خـود مـسلط خواهید شد.

بدانید کار برای‌خدا ارزش بسیارى دارد. بدانید شهادت در راه خدا هدیه‌ای است از طرف خداوند متعال که جز  بندگان خالص نصیب هرکسی نمی‌شود. پدر و مادرم شما زحمات زیادى در پرورشم متحمـل شـدید و می‌دانم کـه نتوانـستم جبران محبت‌های شما را بنمایم و حق شما را ادا نکردم امید عفو و بخشش دارم و برادرم از تو انتظار دارم که پس از من راهم را ادامه دهید و نگذارى اسلحه‌ام بـه روى زمین بماند. خواهرم بدان که حفظ حجاب تو از خون من رنگین‌تر است در خاتمه از کلیه اقوام و دوستان و برادران و هرکسی که بـه نحـوى بـا آنهـا رابطه‌ای داشته‌ام حلالیت بطلبید و طلب آمرزش بنمایید. خداوند امام عزیزمان را در پناه امام عصر (عج) امام‌زمان نگه دارد.

 خداوند به رزمندگان اسلام توفیق زیارت کربلا پس از پیروزي نهایی عنایـت فرمایـد. پروردگارا، به خانواده‌های محترم شهدای و جانبازان انقلاب و جنگ صبر و اجر جزیل چون صبر زینب (س) عنایت فرما. خـدایا، خـدایا تـو را بـه جـان مهـدي (عجـل االله تعـالی فرجـه الـشریف) تـا انقـلاب مهدي (عجل االله تعالی فرجه الشریف) خمینی را نگهدار.

انتهای خبر/ خ

ارسال نظر






captcha
ارسال